Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Záruka, reklamácie, vrátenie alebo výmena tovaru
- Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u Predávajúceho.
- Pre uplatnenie reklamácie tovaru je Kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať Predávajúcemu aj vyplnený a podpísaný reklamačný protokol. Pre uznanie reklamácie je nutné doložiť aj kópiu faktúry.
Reklamačný protokol si môžete stiahnuť na tomto odkaze.
- Reklamovaný tovar musí byť kompletný s originálnym príslušenstvom.
- Reklamácia bude vyriešená počas zákonnej lehoty v rozsahu 30 dní od obdŕžania žiadosti o reklamáciu.
- Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
- Kupujúci hradí poštovné náklady na zaslanie tovaru na reklamáciu.
- Kupujúci môže podať reklamáciu písomne odoslaním reklamačného protokolu na adresu Luxury Paris, s.r.o., Vansovej 13, 080 01 Prešov alebo elektronicky odoslaním kópie vyplneného a podpísaného reklamačného tlačiva na adresu info@swisscare.sk.
V Prešove dňa 8.1.2021